Tjoo!!!

2010-09-23 @ 21:50:50

Hej Hej! Nu har jag kommit hem från ännu en dag i tråkiga skolan :P Var på IKEA igår, och jag kom på hur mycket jag egentligen saknar Sverige och alla mina vänner :( Jag längtar efter att se dom igen, och höra det vackra ljudet av det svenska språket :D Jag och min kompis hade ofta diskussioner om vailket var bättre+ Sverige eller USA. Nu, när jag tänkre tillbaka, så inser jag att jag var snabb till att försvara mitt hemland (USA) vilket hon också gjorde (Sverige, då). Jag ser jag att oftast var hon rätt. Sverige är MYCKET bättre än USA!!! Så, jag vill bara säga förlåt till dig, Ebba :'( Saknar dig!!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

awwwww! Thats very sweet of you! Självklart vet jag att jag både hade och har rätt! Jag har alltid rätt! haha, näe då :) Men Sverige är faktiskt ganska bra. Åtminstonde vi coolingar som bor på landet!



Vill gärna åka till USA och hälsa på snart, saknar dig jätte mycket!



ETBBE and KTBPP are gonna forever <3333333333333333333333333333

Postat av: Ebba

ojdå, glömde last :)

Postat av: Katie

Åhhh!!! Fattar du hur mcyket jag saknar din "näe då" ???? :P Denna låten är skit bra, du borde lyssna!! "Our God" av Chris Tomlin :D

<3 you!!!

Postat av: Ebba

awww <3 you too! menar du det där med ''näe då! Det går säkert bra!'' haha :)Kan inte du komma till Sverige precisss... NU! Snäääälla!! Vi kan åka till Herrgårdstoppen då...!?! haha :) Miss you sooo much! You seriusly got to come here soon!! Folket här tråkar bara ut mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback